Tuesday, February 21, 2012

Pendakian ke Bukit Panorama

18.2.2012 dapat gak aku naik bukit panorama ni,kul 3pg aku dah bangun,aku join outing geng PJK,kul 5pg kami gerak ke sg lembing,aku selamba je bwk moto redah kabus tebal dgn gelap gelita,kena tinggal ngan geng PJK,dorang nek kete,haahah,sampai sg lembing kami benti solat subuh dulu.

Dalam 6 pg lebih gitu kami gerak ke kaki bukit panorama,macam haram tangga nak naik,wakakakaka,sampai 20 anak tangga aku benti,lutut mcm nak tercabut,lama x exercise,ada la dlm 20x aku benti rehat,sumpah nak mati rasa,dada mcm nak meletop,hahahah,penangan sempot,aku sampai2 je atas sana,sunrise dah keluar sket2,ilang terus sempot bila sampai atas tu,ape lagi pacak tripod la,ramai gile org kt atas tu,

Bukit Panorama memang tebaik,dah mcm kat Bromo dah,hehehehe


IMG_0689_90_91_tonemapped

Untitled_Panoramaa

IMG_0709
IMG_0727

IMG_0765_6_7_tonemapped



0 comments:

Post a Comment